gotta find it!

Jag får fullständig panik! Jag letar efter en jacka som jag sett att många har införskaffat sig på senaste tiden, men jag kan absolut inte hitta den någonstans, varken i affärerna eller på internet, hur jag än söker. Har försökt hitta den i över en vecka nu. Så nu frågar jag er läsare om hjälp!
(Det är inte jackan som är på bilden!)
Jackan jag söker är en mörkblå dunjacka med bruna detaljer, ser väldigt lyxig ut, så jag antar att det är en märkesjacka? Någon som vet vart man kan få tag i denna jackan? Kommentera nedan, tack på förhand!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Wilma säger:

Fin blogg

2013-04-07 | 09:40:51
Bloggadress: http://wilmalotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då lilla vän? ♥ :
Kommer du tillbaka? ♥

Din e-mail ♥:

Din awesomea blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos? ♥:

Trackback