1, 2, 3.. tagning!

Min dator har kraschat ihop helt, och min blogg.se-app krånglar som vanligt. Så den uppenbarligt dåliga uppdateringen är ett faktum.
 
hela lovet (nja, det utav lovet som har varit redan) så har jag spelat in film och varit skådis! Det har varit en riktig upplevelse och så grymt roligt! Vi arbetade med en film som vi valde att kalla:
Den handlar om en tjej från ingenstans som lyckas bli upptäckt när hon en kväll sjunger på en bar, karriären går bra för henne, men eftersom hon gör allting för karriären så försvinner även vännerna till slut. Vi får möta henne i en gränd när hon mår som sämst och här kan allt hända.
 
Och inte nog med det! 
Jag är så förväntansfull!! Det ska bli så spännande! 
Ni kommer även få se denna filmen, inom snar framtid :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Rebecca säger:

Hejsan!
Det vore superroligt om du skulle vilja tävla i veckans blogg hos mig. :)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/february/vinnarna-och-ny-omgang-v8.html#comment

2013-02-21 | 17:35:15
Bloggadress: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då lilla vän? ♥ :
Kommer du tillbaka? ♥

Din e-mail ♥:

Din awesomea blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos? ♥:

Trackback