hayday-life

 
Jag har blivit tillfälligt mobilspelberoende, hoppas jag?!
Hayday är mitt absoluta favoritspel, man mjölkar korna, sår frön och gör bacon av grisarna! Med andra ord, man äger och styr sin egen bondgård och jag är helt fast. Fråga inte varför, för jag fattar inte själv charmen i det hela, men det är undebart tidsfördriv!
Jag rekommenderar alla att testa detta, du kanske inte fastnar för det som jag, men du lär iallafall skratta när man gör grisarna till bacon!
Enyoj!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE! säger:

Kan tänka mig att man blir fast vid det xD

2013-02-16 | 21:05:22
Bloggadress: http://adaras.se
Agnes säger:

Låter jätte kul! Själv är jag helt besatt av sims hehe.

Kolla gärna in min klänning som jag sytt! :)

2013-02-17 | 13:23:10
Bloggadress: http://beyondthehorizons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då lilla vän? ♥ :
Kommer du tillbaka? ♥

Din e-mail ♥:

Din awesomea blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos? ♥:

Trackback