så nära en saga man kan komma..

Som jag sa igår så hade helgen varit fruktansvärd, förfärlig, jobbig och svår. Kärlek är svårt och ibland går det inte riktigt vägen, man kan känna sig som en idiot och man kan skylla allting på den andre, man kan skrika, gråta och känna dödsångerst. 
Men vad betyder allt detta om man har en kille som jag har? 
I lördags och söndags så hade jag och jim det väldigt jobbigt, vi bråkade riktigt mycket och ingen visste i princip vad vi höll på med. 
är klockan slog unjefär sex igår var jag trött på allt gräl och var nära på att skita i allt och bara glömma bort allting. Jim ringer mig flera gånger men jag orkar verkligen inte svara. Då hör jag något eller någon som knackar på mitt fönster, jag svarar då jim som fortfarande ringer på min telefon, han säger att jag ska dra upp pasiennerna, men jag vägrar. Då hör jag utanför mitt fönster, vår låt. Jag vrider upp pasiennerna och där står jim, med sin dator och spelar vår låt "If i used to love you". 
 
Hur kan man vara sur och ledsen mer på någon när han gör sånt? Min pojk är den närmaste prins man kan komma i dagens läge. Han är helt underbar och jag älskar honom mest i hela världen. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist säger:

Sv: Tacktack :))

2013-02-04 | 17:24:09
Bloggadress: http://stargirlphoto.blogg.se/
Clara säger:

Så gulligt av honom!

2013-02-05 | 06:23:11
Bloggadress: http://clararingqvist.blogg.se
BelleBoo säger:

Men nä-ä vilken härlig kille. Mycket bättre än de där filmerna man sett där karlar står och SJUNGER en låt, fast det låter forjevligt. Har sagt åt min karln att han ALDRIG får göra så. Haha.

2013-02-05 | 13:51:46
Bloggadress: http://belleboo.blogg.se
Elin säger:

Åh vad gulligt. Släpp aldrig en sån kille!

2013-02-07 | 19:49:07
Bloggadress: http://elinwedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då lilla vän? ♥ :
Kommer du tillbaka? ♥

Din e-mail ♥:

Din awesomea blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos? ♥:

Trackback