Så upprymd att jag kan dö!

Jag är så förväntansfull, så upprymd!!! Jag har varit uppe sen halv sex, jag kunde verkligen inte sova mer, det gick inte!! IDAG SKA JAG VARA PÅ BIODUKEN!!!
Och jag är så grymt stolt för vårat team, Astudio, för att vi i sista sekunden fick ihop allting till slut. Trots att en person bara sket i att komma på inspelningsdagen, när vi hade spelat in halva filmen, och vi inte hade tid att filma om någonting.  Vill bara säga att sånt är så jävla lågt, så jävla taskigt gjort.

Men iallafall, jag är stolt över oss och våran film. Nu gäller det bara att resten av publiken ska vara det också.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Elin Lundström ( FOTOBLOGG ) säger:

riktigt fin blogg!

2013-02-22 | 08:59:49
Bloggadress: http://niles.blogg.se
- J U L I E T T E- säger:

lycka till i efterskott eller om man nu kan säga så.. heheh :)

2013-02-24 | 15:30:14
Bloggadress: http://juliettems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då lilla vän? ♥ :
Kommer du tillbaka? ♥

Din e-mail ♥:

Din awesomea blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos? ♥:

Trackback