För&nackdelsduellen - Pojkvän i samma skola

 
FÖRDELAR:                                                            NACKDELAR:
Man kan pussas nästan exakt när man vill              Om man bråkar måste man träffas, även fast man inte vill.                                                                          Om man gör slut blir det jobbigt att se varandra
Man kan träffas ofta, även fast man inte kan ses    
efter skoltid.
Man är lättare tillgänglig än om man går på en
annan skola.
Så, är det egentligen en fördel eller nackdel med att man och sin pojkvän/flickvän går på samma skola? Jag om någon borde ju veta, eftersom att jag och min pojkvän gör det. Men ska jag var ärlig så tycker jag att nackdelarna väger ner det hela för mycket. Jag tycker att det är en nackdel att ha sin pojkvän/flickvän på samma skola. Men man kan väl inte hjälpa vem man faller för? ;) Man kan ju inte precis byta skola bara för att man råkar bli kär i någon på sin skola. Är det en fördel eller nackdel?
 
  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sarah säger:

Ja har inte råkat ut för de men kan förstå att de både e för- o nackdelar :)

2013-01-30 | 22:28:56
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då lilla vän? ♥ :
Kommer du tillbaka? ♥

Din e-mail ♥:

Din awesomea blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos? ♥:

Trackback