Otur, otur, otur

Ni vet såna där dagar som bara gör att man vill försvinna? De dagar där allting går fel och massa tråkiga saker händer?
Just en sådan dag är det för mig idag. Jag är skit sur, as arg och otrevlig. Jag har vaknat på fel sida helt enkelt. Först var jag tvungen att springa till bussen för att hinna med den, sen när jag är i skolan märker jag att hela min risifrutti har mosats i min väska. Det är inte min dag idag.
Det är då man bara åker hem och lägger sig igen.
Varit med om detta någon gång? Då allting på en dag bara gå fel? Dela med er i så fall, så kanske jag får lite medlidande! :)
 
 

Kommentarer
Sarah säger:

Såna dar e inget kul :(

2013-01-29 | 16:56:23
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då lilla vän? ♥ :
Kommer du tillbaka? ♥

Din e-mail ♥:

Din awesomea blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos? ♥:

Trackback