En text om en bortglömd kärlekshistoria..

Detta är en låt som väcker både sorgliga och glada minnen!
För mig handlade den här låten om den kille jag aldrig fick.
Vi, båda var riktigt kära i varandra, vi skojbråkade varje dag i skolan och alla hade insett att vi gillade varandra, förtuom vi.
Ingen utav oss vågade någonsin ta första steget och det slutade med att vi försvann i glömskan.
Vi började på helt olika skolor och nu när vi ser varandra glor vi bara.
 
Vi är nog det där människorna som de kommer prata om på återföreningsfesten, klassfesten, de kommer skratta och säga: kommer ni ihåg när ni två var kära i varandra!? och vi båda kommer stå där, stumma och se ut som tomater.
 
Så till alla där ute som i hemlighet är kära i någon ni aldrig tro att ni kommer få,
Jag önskar att jag hade tagit det innan det var försent, men man får bara en chans! Så ta den!
Här kommer låten som jag hade planerat sjunga på min skolavslutning i nian, om jag inte hade varit för feg:
 

Kommentarer
isabell säger:

jag sjöng på min avslutning i 9an, e också feg men jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det. GRYM upplevelse :)

2013-03-13 | 20:31:45
Bloggadress: http://isabellviolalundqvist.blogg.se
E L S A E R L A N D S S O N säger:

Håller med! den taggade stämningen är oslagbar :)

2013-03-13 | 20:52:31
Bloggadress: http://erlandssons.blogg.se
Josefine Anerland säger:

Tyvärr väntar många, alldeles för länge istället för att bara chansa. De säger ju trots allt att det man ångrar är chanserna man aldrig tog..

2013-03-14 | 08:34:15
Bloggadress: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då lilla vän? ♥ :
Kommer du tillbaka? ♥

Din e-mail ♥:

Din awesomea blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos? ♥:

Trackback